Spel och kamerafix

Har hunnit spela fyra games iallafall.. sista gick åt helvete, men dom tre första gick superbra, vann allihopa.
Kändes bra, med tanke på att jag inte spelat på länge. Men med tanke på klockan så la jag ner spelandet för idag, annars kan man ju bli sittandes i timmar. 
 Så istället för att spela mer så tog jag tag i att göa rent min kamera och mitt objektiv. Snacka skitigt.. Har inte tagit bort objektivet på flera år så det behöves. Nu ligger grejerna rena och fina i kameraväskan. På tal om kameraväska. Någon som vet en bra grund på att göra sin egna kameraväska? Är bra sugen på att göra en egen, en som är lite smidigare än den som jag har nu. 
 Tänkte även sätta mig ner om en vecka och beställa hem två filter till kameran. Ett ND-filter, (även kallat grå-filter) som gör att man får sådär fina bilder på vattnet. Så det ser typ magiskt ut. Och ett Star-filter, som gör att om man tar kort på tex en lampa eller ett ljus eller kanske solen så blir det som "strålar" runt om eller vad man ska säga. Googla! 
 
Men nu ska jag ta och sova, så jag orkar upp imorgon. Godnatt! 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?