Myskväll

Har suttit med både plugg och spel nu när jag kommit hem. Har tänt ljus och mysbelysningar också.  Skickade in en komplettering om miljögifter, försurningar och den ökade växthuseffekten så det är klart. Skulle vara inne en vecka innan vi kom tillbaka till skolan. Så skönt att ha det gjort. Nu har jag bara Islamuppsatsen kvar att skicka in, men den hinner jag göra under dessa dagar och under helgen. 
Hann med ett game LoL också, och vi vann stort. Skönt! Gick riktigt bra mot slutet när man blivit lagomt feedad. Haha. Men hann tyvärr bara med en match. Får helt enkelt spela mer imorgon. Älskar det nya skinnet jag skaffat till Ashe, ett av dom snyggaste skinnen av alla som finns faktiskt. Tänkte även rita det. Men hur det blir med det var en annan fråga. 
 
Nu ska jag gå upp och prata lite med dom andra innan jag ska sova. Känner också lukten av popcorn.. Gud va gott! 
 
 
 
Ligger lite i den där bilden. Förstår inte riktigt vad folk tänker med. Sätter en tia på att det är någon p12 som inte har en aning om vad han ska göra haha. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?