211735

Hoppas att jag får sova bättre natten som kommer än vad jag gjorde inatt. Usch, jag blir så sur när jag inte får sova, att att jag inte kan sova beror väl dels på min kära lilla sjukdom. Sen finns det en del andra faktorer som jag kan tro har sina delar i det hela också. 
 
Imorgon efter jobbet så ska jag till min älskling, så sen får vi se vad som händer under helgen. Ska försöka leta rätt på en studentklänning och skor. Jag vet att jag vill ha en kort och vit klänning, men skor är ju den stora frågan. Jag vill ha ett par riktigt snygga klackar, samtidigt som jag vill ha ett par platta och sköna skor. Hur som helst så kommer jag få ont i fötterna, för det enda jag kan gå i är converse.. och känns inte som jag vill ha det på studenten.. Nej.. jag får fundera på det hela.. men känns som det behöver fixas snart. Alla andra har ju typ hunnit fått hem sina grejer redan. 
 Nej nu ska jag sova, så godnatt! 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?