första dagen på sista veckan.

Usch, jag börjar få lite ångest över att jag gick in på sista veckan på min praktik nu faktiskt. Vill inget hellre än att vara kvar här, för jag trivs som fisken i vattnet.
 
Igår fick vi testa att göra egna smycken i glasverkstan, och jäklar va pilligt det var, och va svårt det var att hitta någon fantasi att göra något utav. Men tillslut så hade jag gjort tre grejer, som jag vart nöjd med. Jag gjorde ett mörkblått/svart kors, och två avlånga rundade rektanglar eller va man ska säga. Så nu saknas bara ett hänge och läderband/halsband att hänga dom i. Jag tror dock inte att jag kommer använda dem, då jag inte är så mycket för halsband.
 
Dagen över lag gick ganska fort, eftersom vi höll på med glaset ända fram till lunch. Sen efter lunch så var det bara massa småfix att göra från teknikmässan. Sen mot lilla hemmet!
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?