Jag vill hem

Jag har inte ens vart på praktiken en halvtimme och jag vill redan hem. Dels för att jag vill spela. La ju ner det där med att spela lol av två anledningar för ett tag sen. Den ena var för att jag tröttnade på att ta skit för någonting jag inte gjort, vilket hände väldigt ofta. Och för det andra så prioriterade jag min teori och körkortet mera än att sitta och spela. Men nu har jag ingen teori att vet mig i mer. Så har börjat spela igen. Får dock fortfarande ta skit för saker som inte ens stämmer så kommer det igen så skäller jag ut den personen. MYCKET. 
 
Men får väl stå ut denna dagen så ska jag hem fort som bara den för att speeela! Köpte ett nytt skin häromdagen till en av mina favoritchampions. Heartseeker ashe blev det. Jag är nöjd! 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?